pelliccia sintetica / pelle scamosciata accoppiata / pile
    fabricatore per 20 anni

in 5 ghjorni, avemu speditu un containeru altu di 2X40 "di stoffa di pelliccia sintetica à u nostru novu cliente fm India

Per sviluppà in permanenza novi mercati è novi clienti, purtemu i nostri prufessiunali, di alta qualità di pelliccia sintetica / 2 strati di tessuto ligatu / maglia di poliester fleece / suede / Fur Clothing / tappettu di pelliccia à i clienti di alta qualità di u mondu, Eastsun Textiles hè stata prumuvutu in u mondu sanu nantu à Internet fm annu 2003.

U sviluppu cuntinuu di a tecnulugia Internet, chì u mondu diventa sempre più chjucu, lasciate chì a distanza ùn hè più un prublema,

chì tuttu diventa pussibule, scuntrà i più è i clienti di qualità mokre da tuttu u mondu.

À a fini di dicembre 2019, aghju ricevutu una chjamata da un cumpratore di l'India chì hà truvatu u nostru cuntattu fm Internet, à u telefunu, hà dumandatu se a nostra fabbrica di pelliccia finta avia una quantità sufficiente di pelli finte è hà dettu chì a so cumpagnia vulia cumprà urgentemente dui 40 cuntenituri alti piedi di u nostru stock di fur artificiali, cum'è pelliccia di volpe artificiale di alta qualità è alta qualità, pelliccia di procione finta a pelo lungo, pelliccia di lupo sintetica, pelliccia di cane artificiale, pelliccia artificiale di SNOW TOP FUR, peluche bicolore, è altri adattati. A furna finta pò esse usata per u collu di vestiti è trimming.

cum'è una fabbrica di pelliccia finta famosa in u mondu cù 20 anni di storia di pruduzzione, avemu parechji clienti in u mondu chì ponenu una grande quantità di ordini di pelliccia finta cun noi ogni annu, cusì per ogni ordine, avemu avutu qualchi rotuli di tessuti di pelliccia finta. lasciatu fm i so ordini, cusì dopu à un annu, ci sò un numeru considerableu di magazzini di i nostri tessili faux fur, stacked neatly in u nostru magazzinu, aspittendu à esse sceltu da i clienti di tuttu u mondu chì volenu furs in stock.

À u telefunu, aghju spiegatu chì avemu avutu abbastanza stock di pelliccia finta per vende à elli, è aghjustatu unu à l'altru in Wechat, dopu mandendu ritratti di u nostru stock di pelliccia attuale, magazzini, è brevi video di i prudutti, è cumprà quantità secondu i clienti. i desideri, hà citatu un bonu prezzu per u nostru stock di furs sintetici.

Cumu sò u nostru novu cliente chì ùn hà mai scontru cun noi prima, avemu invitatu à a nostra fabbrica di fur artificiali Warehouse è fà Selezzione è cuntainer loading faccia à faccia, cum'è u cliente hè assai cuntentu cù a nostra alta efficienza in u campu di fur artificiale, ancu sò assai interessate in l'imaghjini, i video, a quantità è u prezzu di l'artificiale di fur artificiale chì avemu mandatu, perch'elli anu riservatu u volu in Cina u stessu ghjornu.

Una settimana dopu, ghjunse à l'aeroportu u dopu meziornu di u 3 di ghjennaghju di u 2020, inseme cù u capu di a cumpagnia è un capu di compra.

diritta (1)

u cliente hà passatu tuttu u ghjornu di u 4 di ghjennaghju per fà una selezzione attenta in u nostru magazzinu 1st, scegliendu i so prudutti preferiti di pelliccia artificiale, una quantità tutale di più di 9500 metri, tutti i culori di capelli di raccoon imitazione di alta qualità, larghezza in 180 cm, pesu fm : 1800g-2200g / metru di corsa, cù assai cols attrattivi, col fur di raccoon naturali, col neru solidu, col Borgogna, col verde armata è altri culori attrattivi.

High-end Imitation Fox fur, classic black, White, fur-tipped tipped Gold Fox fur, Silver Fox fur, Blue Fox fur, è una varietà di altri culori brillanti di fur artificial Fox fur.

ancu u cliente hà sceltu qualchì punta di tintura di capelli di cunigliu imitazione, si sentenu assai morbidi, a superficia di i capelli hè assai fluffy chì hè assai vicinu à u veru capelli di cunigliu.

htr (2) htr (3) htr (1) htr (4)

U cliente marca ogni rotulu di tela di pelliccia finta chì li piace, cunta u numeru tutale di pezzi, u pesu nettu grossu, u voluminu, è dopu accumenemu i travagliadori in u magazzinu per selezziunà unu per un rotulu, è stackli inseme, à u listessu tempu. tempu, avemu arrangiatu u nostru spedizioniere internaziunale di riservà u primu containeru di 40 piedi in tempu.U portu di destinazione era u Portu di Mumbai designatu da u cliente.

diritta (2)

Da 9: 00 AM à 2: 00 pm u 5 di ghjennaghju, u cuntinuu hè caricatu cù successu è speditu l'8 di ghjennaghju.

h (1)

A matina di u 6 di ghjennaghju, u cliente si n'andò à u nostru secondu magazzinu per selezziunà i nostri tessuti di fur falsi per u 2u containeru,

sta volta i stoffe di stoffa di pelliccia finta sò assai più cà pelliccia di raccoon artificiale, capelli di volpe artificiale, capelli di cunigliu artificiale, ci sò parechje altre varietà novi, cum'è pelliccia di lupu artificiale, pelliccia di cane finta, pelliccia di visone artificiale, capelli di foca sintetica, Capelli finti di capra, pelliccia artificiale di mongolu, pelle di cavallu artificiale, pelle di vacca finta, pelliccia di capelli di castor finta, pelliccia di fagianu artificiale, pelliccia di pecora Karakul artificiale, pelliccia di Astrakhan artificiale, dopu un ghjornu di sforzu u 6 di ghjennaghju, u cliente. selezziunatu circa 10.000 metri di stoffa di stoffa di pelliccia finta, à u listessu tempu, avemu ancu prontamente urganizatu u nostru agente di trasportu internaziunale, prontamente riservatu a seconda carica di container di 40 piedi u 7 di ghjennaghju.

diritta (4)

Da 3 ore di sera di u 7 di ghjennaghju à 6:30 di sera di u stessu ghjornu, a carica hè finita è a spedizione serà fatta u 9 di ghjennaghju.

h (2)

Dopu a carica, i clienti eranu assai soddisfatti di u nostru travagliu prufessiunale è di alta efficienza,

Per celebrà u successu di u so primu viaghju in Cina, avemu tenutu un picculu banchettu di vittoria in l'hotel à a sera.

I dui lati scambià rigali, à u stessu tempu, hè statu stabilitu una relazione di cooperazione amichevule à longu andà.

diritta (3)

A matina di l'8 di ghjennaghju, dopu un sughjornu di cinque ghjorni in Cina, u cliente volò in India cun un sensu di satisfaczione è piacè.

Quandu dui cuntenituri alti sò ghjunti in India dopu à 20 ghjorni, è i clienti anu sbulicatu l'aduana è ricivutu a merchenzie in u tempu, avemu seguitu a vendita di i clienti.Siccomu i tessuti di pelliccia finta di a scelta di i clienti eranu boni è boni, eranu assai populari in u mercatu lucale, prestu venduti, i clienti sò piacè di dì chì in 2020, u so pianu di compra hè ogni mese 2-3 alti contatori, cumpresi i merchenzie d'inventariu di tessili di fur artificiali, ci sò novi ordini per u tessulu di fur artificiali, sperendu à ottene u nostru sustegnu, travaglià cun elli per creà un futuru win-win.


Tempu di post: 24-ghjugnu-2020