pelliccia sintetica / pelle scamosciata accoppiata / pile
    fabricatore per 20 anni

Prufessiunale, efficiente, serviziu veloce è prezzu cumpetitivu ci portanu 36.000 metri di ordine Faux fur

A causa di u virus Corona, a festa di l'annu novu cinese in 2020 hè stata allargata à a mità di marzu ...

Durante e vacanze, à a fine di ferraghju, avemu ricevutu una dumanda da u cliente di Maroccu, U cliente era in urgente bisognu di Faux fur goods for lining fur coats for Autumn and Winter.

Dopu à u scambiu di mail, avemu aghjustatu ogni altru Wechat, u cliente hà mandatu i ritratti di sta fur artifiziale , esigenze hè 250 grammi di grammi quatratu di pisu,

altezza capelli 15-16 mm, larghezza 160cm, superficia capelli bisognu 100% acrilicu, col verde armata è a superficia hà un ligeru stile curly.

hrt (1)

Intantu, furnimu una foto di cliente di tela di fur artificiale simili è offre à i clienti un prezzu assai competitivu, da i nostri ritratti di fur falsi di u stilu di pelliccia simili, u culore vicinu è u nostru prezzu competitivu, u cliente hà decisu di avè più cooperazione cù a nostra fabbrica di pelliccia.

hrt (2)

Cum'è u cliente hà bisognu di 100% a stessa qualità, culore, pesu cum'è a so mostra originale di pelliccia artificiale, per quessa, informemu à u cliente di mandà u so campione di pelliccia originale u più prestu pussibule, è prumettimu di fà 100% u listessu campionu di pelliccia di cuntrariu in un settimana secondu a mostra originale di u cliente è rinviatu à u cliente per a cunferma da DHL.

u cliente hà dettu, s'è u nostru tempu di mostra hè abbastanza viloci, u culore è a qualità di u campionu pò esse cunfirmatu, u prezzu hè ragiunate, è hà passatu a prova, anu da cuopere immediatamente cun noi, u pianu di u primu ordine hè: un culore, armata. verde, 36.000 metri.

dopu dopu à a festa di u Festival di Primavera, à a mità di marzu, avemu tornatu à a nostra fabbrica di fur è ricivutu i campioni originali di u cliente in tempu.

Avemu sceltu 3 tipi di materie prime in fibra acrilica di qualità simili à i campioni originali di u cliente, è hà fattu 3 tipi di campioni in 7 ghjorni à tempu.

è mandatu puntuale à u cliente da DHL, quandu u cliente hà ricivutu campioni, anu subitu cunfirmatu u nostru culore di pelliccia artificiale, stile di pelliccia, pesu, sentenu cù u nostru artu no: ESHY-200316, à u listessu tempu hà mandatu a nostra mostra di fur faux à un prufessiunale. laboratoriu per a prova, in 7 ghjorni, hà avutu una bona nutizia chì u nostru campione di pelliccia finta passava a prova.

hrt (3)

Dopu avè cunfirmatu tutti i ditagli di u culore, a qualità, u pesu, l'altezza di pila, a cumpusizioni è i requisiti di prova di i campioni di fur artificiali, avemu cunfirmatu u prezzu è altre informazioni cù u cliente:

QUANTITÀ DI CARICA: ordine totale di 36,000 m, divisu in 2 containeri alti 40 "alti cù ogni quantità di carica di containeru altu 18,000 m, 50 metri / rotulu,

IMBALLAGGIO: imballaggio rolling da sacchetti di plastica trasparenti in imballaggio internu, sacchetti tessuti bianchi in imballaggio esterno,

DATA DI CONSEGNA: u 1u containeru speditu dopu avè ricevutu u depositu di u cliente in 20 ghjorni

u 2u containeru speditu in 30 ghjorni dopu l'ora di partenza di u 1u containeru.

CONDIZIONI DI PAGAMENTO: 30% di accontu, saldo da D/P

MODALITÀ DI TRASPORTU: Per spedizione marittima.

gr

Dopu avè mandatu à u cliente una fattura Proforma è avè ricevutu u depositu di u 30% di u cliente, urganizemu immediatamente a produzzione secondu a mostra cunfirmata di u cliente di pelliccia artificiale è rispettu strettamente u culore, a qualità, u pesu, l'altezza, a cumpusizioni è i requisiti di prova di a pelliccia artificiale cum'è stipulatu. in l'ordine, è à a fine di a pruduzzione, invià puntuale campioni di 2 metri à i clienti per a cunferma, poi urdinendu un containeru altu di 40 piedi, è spedite puntuale à u cliente,

U primu containeru di 40 "di altu hè statu caricatu è speditu u 15 di maghju.

fe

sd ef

U sicondu containeru altu hè statu carricu è speditu u 17 di ghjugnu.

vd

ef fe vs

U cliente riceverà u primu cuntinuu prima di a fini di ghjugnu.

Cum'è una fabbrica di pelliccia sintetica prufessiunale per 20 anni di sperienza di pruduzzione cù a reputazione globale, credemu fermamente chì u cliente serà assai soddisfattu di a qualità di i nostri prudutti di fur artificiale, ancu crede chì questu 1er ordine di prova serà a basa ferma di u nostru longu tempu. cooperazione amichevule!


Tempu di post: 15-lugliu-2020