pelliccia sintetica / pelle scamosciata accoppiata / pile
    fabricatore per 20 anni

I tessili Eastsun cumincianu a ripresa di u travagliu è a produzzione dopu l'epidemia di COVID-19

A cità di Wuhan, Cina, hè stata chjusa da u 23 di ghjennaghju di u 2020 per l'impattu di u COVID-19 è a so diffusione in Cina.

Per luttà contra l'epidemie, tutte e cità cinesi anu iniziatu un longu periodu di chjusi à a chjama è a dumanda di u guvernu cinese,

U 23 di ghjennaghju à u 30 di ghjennaghju di u 2020, hè a festa di l'Annu Lunar Cinese in tempu normale, ma per via di u COVID-19, a festa di u Festival di Primavera hà da esse allargata,

Prima di a festa di u Festival di Primavera, noi, Nanjing EastsunTextile Co., Ltd, avemu sempre assai prudutti di pelliccia finta chì ùn hà micca avutu u tempu di spedinu, cum'è:

1. Fur 100% poliester Sherpa cù 300gsm, altezza di pila 8-10mm, larghezza 150cm

cima di neve arcylic Fur cù 420 gsm, altezza di pila 15-16 mm, larghezza 150 cm.

100% poliester Sherpa Fleece cù 260 gsm, altezza di pila 8-10 mm, larghezza 150 cm,

sopra Ordine di pelliccia sintetica per u collu di a robba è a fodera da un cliente Pakistan.

2. 100% poliester 5mm cut loop Boa fur cù parechji cols culurite

rty (1) rty (2) rty (3) rty (4)

Peluche finta pelliccia lunga 110 mm

rty (5) rty (6) rty (7)

sopra l'ordine di pelliccia artificiale per i ghjoculi di peluche fm client indianu.

3. 100% poliester microfibra Tessutu Suede cù 160gsm, 150cm larghezza,

rty (8) rty (9)

Stampa su tela suede cù 160 g/m², larghezza 150 cm,

rty (10) rty (11) rty (12)

Faux Fur Jacquard di design animale cù 260 gsm, altezza di pila 15-16 mm, larghezza 150 cm,

rty (13) rty (14) rty (15)

rty (16) rty (17) rty (18)

sopra u tela suede pò ordine di fur artificiale per costumi di festa fm cliente di u Regnu Unitu.

Ci hè ancu alcuni ordini di tessili di pelliccia per u nostru tessulu sinteticu di pelliccia sintetica da i nostri altri clienti.

Durante e vacanze di l'annu novu in Cina è u tempu di estensione, assai di i nostri clienti in u Regnu Unitu, a Pulonia, l'Italia, a Francia, i Stati Uniti, Israele, Giordania, Egittu, India è Pakistan ci anu cuntattatu dopu avè amparatu a situazione di COVID-19 in Cina. in TV è in Internet, da una banda, sò preoccupati di a nostra salute è di u prugressu di l'epidemie in Cina.Per d 'altra banda, sò preoccupati per i so ordini, i so bè è i spedizioni.

Rispundemu à i nostri clienti chì simu in cunfurmità cù i requisiti di u guvernu cinese, ancu s'è chjusu in casa ogni ghjornu, ùn pudemu micca esce, ma effittivamenti tagliate a manera chì l'epidemie si sparghje, credemu fermamente chì a Cina sarà prestu. Riturnà à a vita nurmale, è dopu avemu da principià a pruduzzione è a spedizione per i so ordini u più prestu pussibule, a nostra patria hè avà abbastanza forte per superà l'epidemie in u più cortu tempu, avemu dumandatu à i clienti di ùn preoccupassi.

rty (21) rty (25) rty (24)

rty (23) rty (22)

Cù l'approfondimentu di u bloccu, sottu a sàvia dirigenza di u guvernu cinese, a nova epidemia di coronavirus in Cina hè stata effittivamenti cuntrullata.

Dopu à 48 ghjorni di bloccu, u 10 di marzu di u 2020, tuttu u persunale di Nanjing EastsunTextile Co., Ltd torna in a nostra fabbrica di pelliccia, torna à u so travagliu è cuminciaru à ripiglià a produzzione.

noi tn ht wef

wewe ky sd fe

Dopu à vultà à u travagliu è a pruduzzione, in ordine per assicurà a qualità è l'efficienza di a produzzione di i nostri prudutti di fur faux, avemu rinfurzatu u cuntrollu di qualità di e diverse ligami di u tessulu di fur sinteticu, da Tintura di filati-è fibre-pettinatura-maglieria-shearing -ironing-setting, etc., u cuntrollu strettu di a qualità, hà aumentatu l'usu di qualchi equipamentu di maglia di fur artificiali, in modu di aumentà a pruduzzione, prima di a spedizione, avemu mandatu i campioni di spedizione à ogni cliente per a cunferma, dopu chì, subitu arrangiate cù i nostri spedizionieri internaziunali per riservà u containeru pianificatu dopu caricate è spedite!

Finu à avà, tutte e merchenzie di l'urdinamentu di ordini per i nostri tessuti di pelliccia finta prima di u Festival di Primavera sò stati spediti bè, è i clienti anu ricivutu i prudutti di pelliccia artificiale chì avemu scappatu cù alta qualità è quantità, i clienti elogianu a nostra rapida. risposta dopu à u scoppiu è a qualità eccellente di u nostru tessili di fur falsi, avà parechji clienti in preparazione per l'ordine di seguitu è ​​cuminciaru à firmà u cuntrattu di compra cun noi.

rty (26) rty (27) rty (19) rty (20)

 

 

 

 


Tempu di post: Jul-09-2020