pelliccia sintetica / pelle scamosciata accoppiata / pile
    fabricatore per 20 anni

5900 m di pelliccia finta sherpa fatta per a marca famosa Harley Davidson

A moto Harley Davidson, cum'è una marca di locomotive famosa in u mondu, hè stata fundata in u 1903.

In più di l'affari di a motocicletta, Harley Davidson hà ancu sviluppatu una varietà di vestiti di motocicletta, serie di vestiti di divertimentu fm year 1914.

Dopu più di un seculu di sviluppu, avà Harley Davidson era diventatu un simbulu di passione, libertà, curagiu è personalità.

iè (1)

In u vaghjimu di u 2019, una sucietà di vestiti specializata in a fabricazione di diversi mantelli tessuti hè ghjuntu à noi.

Cercanu un tessulu di pelliccia sherpa di alta qualità per u rivestimentu internu di a ropa Autunno / Inverno 2020 di Harley Davidson,

t (1)  t (2)

Dopu à l'investigazione attuale di a nostra fabbrica di fur artificiali, anu decisu di cooperà cun noi.

Prima di tuttu, anu sceltu parechji campioni di qualità di a nostra pelle di sherpa faux cù diverse altezza di pila è pesu per mostrà a cumpagnia Halley per a cunferma,

thr (1) à (4) thr (3) thr (2) à (5)

ht (1)  ht (2)

Allora avemu mandatu una mansa di culori diffirenti di fur faux sherpa, cumpresi neri classici, cammelli, beige, etc.

è dàci struzzioni per fà 20-30 metri di ogni culore chì serà utilizatu per a produzzione di mostra è a promozione.

In a primavera di u 2020, dopu à covid-19,

a cumpagnia di vestiti hà ricivutu un ordine di vestiti da Harley Davidson, è à u stessu tempu, ci hà datu l'ordine di a nostra fura di faux sherpa utilizata per fà a robba interna di Halley.

U culore di questu ordine di fur faux sherpa hè beige, cù altezza di pila di 10 mm, 340 gsm, larghezza 155 cm, 100% poliester, a quantità tutale hè 5900 metri.

Dopu à 18-20 ghjorni di pruduzzione intensiva, acquistendu materie prime in fibra, tintura, cardatura, tessitura, tosatura, laminazione, formatura, ispezione è imballaggio, etc.
Avemu cumpletu l'ordine di questu ordine di fur faux sherpa cun alta qualità è alta efficienza, Prima di a consegna, avemu furnitu un rotulu di mostra di 40m à u cliente per diverse teste.Una settimana dopu, avemu ricevutu a cunferma di u cliente,

A solidità di u culore, a stabilità dimensionale, a contrazione di lavare in a direzzione di urdimentu è di trama è a resistenza à a lacrime di u tessulu di i nostri prudutti di fur di sherpa anu righjuntu u standard di Halley.

t (1) t (3) t (2)

dopu avemu puntuale in cunfurmità cù l'istruzzioni di u cliente, mandà stu batch di u nostru tessulu faux fur à e duie fabbriche di vestiti designate da u cliente.

Attualmente, questa serie di ordini di vestiti invernali di Harley Davidson sò stati spediti cù successu, è l'eccellente qualità di a nostra pelliccia sherpa faux fur hè assai apprezzata da a cumpagnia Harley.

rth (1) rth (2)

Questa hè a prima cooperazione indiretta trà noi è Harley Davidson.Cum'è un pruduttore prufessiunale di fur artificiale per 22 anni, simu fieri di cooperà cù Harley Davidson, una marca di alta qualità è famosa in u mondu.Per mezu di a so robba di marca, pudemu purtà l'altu

qualità, caldu è di moda di u nostru tessulu di fur artificiale à i cunsumatori glubale, Cridemu chì attraversu stu bonu principiu, stabiliremu una relazione à longu andà cù Harley Davidson.


Tempu di Postu: Aug-06-2020