pelliccia sintetica / pelle scamosciata accoppiata / pile
    fabricatore per 20 anni

Un containeru altu di 40 piedi di tappeti di pelliccia sintetica speditu à u cliente di Palestina

onu viaghju, avemu sempre scuntrà ogni tipu d'amici, è s'è no mettimu a nostra mente à lu, avemu Mulateri Di L'truveremu prubabilmente alcuni di elli sò i nostri boni clienti putenziali.
 
In dicembre 2019, mentre accumpagnava un cliente in un viaghju d'affari in Ningbo, aghju scontru un amicu da Palestina, Marlin, chì hè specializatu in l'acquistu di tessuti tessili da diversi inventarii è li spedinu in u Mediu Oriente, cumpresi Giordania, Palestina, Israele è altri paesi. .
 
À meziornu ci hè accadutu à pranzu à una tavula.Marlin era assai direttu.Avemu parlatu è bevutu inseme.Ellu disse chì li piacia assai a Cina.Hà avutu assai boni amichi chinesi in Ningbo, Yiwu, Nanjing è Shanghai, ancu li piacia assai l'alimentu cinese, avemu aghjustatu l'altru per wechat, accunsentutu à mantene in cuntattu, forse dopu ci sarà qualchì affari chì pudemu fà inseme.

Dopu à vultà da un viaghju di cummerciale, aghju amparatu à una reunione chì un cullega incaricatu di tappetti di fur faux chì hè stata impegnata in l'affari di diversi tappeti di fur falsi per ottu anni, principarmenti per i mercati europei è americani.u so affari hè sviluppatu assai bè, ma per via di anni di attività, ogni ordine di campioni è merchenzie di coda, accumulate assai, u magazzinu ùn hè micca adattatu à l'internu, i culleghi anu risuscitatu stu prublema nantu à a riunione, dumandatu à tutti per truvà un modu per aiutà à vende. sti anni di inventariu.

rtt (1)

Pensu à Marlin, è quandu l'aghju cuntattatu in Wechat è li dumandò s'ellu era interessatu à i tappeti di pelliccia artificiale di a nostra fabbrica di pelliccia in stock, hà dettu chì un cliente di tessili per a casa l'aveva cunsultatu annantu à i prudutti cunnessi di pocu tempu, cusì ci hà dumandatu di fà. mandà campioni di stampi, Video breve à ellu è u so cliente per verificà,
 
dopu avemu riunitu cù cura l'imaghjini è i video di tappeti di pelliccia sintetica esistenti, chì sò:
 
1. Tappeti di pelliccia finta cù diverse forme fatti di pelle sintetica di pecora a pila lunga, suede ligata cù taglia: 90x 60CM, 150X 90CM, 100X 100CM, 150X 220CM.
2. i cols di i nostri tappetti di fur faux sò dispunibili in biancu, beige, grisgiu, rosa, rossu, cammellu, marrone, etc.
3. A forma di i tappeti di fur falsi hà una vera forma di pelle di pecura, rettangulare, prototipu, Ovale, in forma di cori

dfg (1) dfg (6) dfg (5) dfg (4)

dfg (3) dfg (2) dfg (7) dfg (8)

4. U mudellu di stampa di tappeti di pelliccia: ci sò ogni tipu di tappeti di pelliccia di mudelli d'animali,
Tappeti in pelliccia sintetica modello coniglio, tappeti in pelliccia sintetica modello mucca, tappeti in pelliccia sintetica modello zebra, tappeti in pelliccia artificiale modello tigre, tappeti in pelliccia sintetica modello leopardo

fhg (2) fhg (1)

5. Certi tappetti di fur faux anu una basa di suede d'alta qualità, è certi tappeti anu un punti antislip nantu à a basa.

gh tpz

Avemu mandatu ritratti è video di i nostri tappeti di fur faux à Marlin, è dopu à uni pochi di ghjorni d'aspittà cù pacienza, avemu ricevutu feedback chì u cliente era interessatu è chì u prezzu deve esse rinegoziatu.
 
cusì da dicembre 2019 à a mità di ghjennaghju 2020, avemu avutu trè negoziazioni nantu à u prezzu è infine decisu di u prezzu, ma cum'è l'annu novu cinese s'avvicina, a spedizione prima di u Festival di Primavera hè troppu strettu, u cliente hà dettu dopu à u Festival di Primavera Chine. per organizà a spedizione.
 
U 23 di ghjennaghju di u 2020, u virus corona hà scoppiatu in Wuhan, Cina.Parechje cità chinesi eranu sottu à u bloccu.
A festa di u Festival di Primavera hè stata allargata à a mità di marzu, durante u quale avemu mantenutu un cuntattu strettu cù Marlin.
 
Dopu à u ritornu à a fabbrica à a mità di marzu, dopu à ricunnosce cù Marlin è i so clienti chì i cuntenituri duveranu esse carricati u più prestu pussibule, avemu ricevutu un accontu di 30% dopu chì u cliente hà cunfirmatu a spedizione, prontamente riservatu un containeru di 40 piedi cù u nostru internaziunale. spedizioniere da u portu di Nanjing à u portu israelianu di Ashdod.
 
Prima di imballà, per esse rispunsevuli di Marlin è di i so clienti, sguassate u vechju cartone di carta è riordinò in particulare i sacchetti di imballaggio tessuti novi, re-ispezione è imballaggio di i nostri tappeti di pelliccia finta, urigginariamente, Marlin hà dumandatu chì i nostri tappeti di fur. esse inspeccionatu à u mumentu di a carica, è chì u saldo ùn sia micca pagatu finu à chì a carica hè cumpleta.

ht (2)

hg (1) hg (2) hg (3) hg (4)

Tuttavia, per via di l'effetti di u virus corona, u cliente ùn pudia micca vene à a nostra fabbrica di pelliccia per l'ispezione,
infine Marlin m'hà dettu nantu à Wechat "fratellu, postu chì t'aghju sceltu, ti credu"
Aghju rispostu "Grazie per a vostra fiducia, sia venite o micca à a nostra ispezione di fabbrica di pelliccia, cum'è una sperienza di produzzione è di esportazione di 20 anni, in a credibilità internaziunale di i pruduttori prufessiunali di pelliccia artificiale, cuntrolleremu strettu a qualità di e merchenzie, per assicurà chì voi è i clienti ricevenu e merchenzie, seranu assai soddisfatti "
 
basatu annantu à i nostri sforzi mutuali, tuttu va bè, u 26 di marzu di u 2020, u cuntinuu hè ghjuntu à u magazzinu di a nostra fabbrica di Faux fur in tempu per riempie u containeru di 40 piedi dopu una battaglia di cinque ore da 10 am à 3 pm, intantu. , avemu tenutu in cuntattu cù Marlin, hà mandatu l'imaghjini è i video di a carica, Marlin ci hà ancu mandatu prestu u restu di i soldi, u prucessu di a carica è a spedizione hè perfetta!

ht (1)

fg (1) fg (2)

Dopu à un mese di spedizione, cuntainer ghjunghje sin'à u portu israelianu di Ashdod, Marlin è i so clienti prontamente sguassate aduana è riferite à a carica, i nostri prudutti di tappeti di fur faux, assai di quelli chì sò disinni è qualità europei è americani mid à high-end, ma u prezzu offrittu à Malyn hè assai cumpetitiva, cusì in un mesi, tuttu u batch di tappeti di fur artificiali vindutu.
 
dopu à a prima cuuperazione, cusì chì i clienti nantu à u nostru prufessiunale, integrità più fiducia.
 
Ricertamenti, Marlin è aghju cunsultatu nantu à u tessulu di microfibra suede bonded faux fur, è stu prughjettu hè ghjustu u nostru puntu forte.Ci sò stati impegnati in diversi tessuti di pelle sintetica di pelliccia di suede bonded per 20 anni, in Cina, simu a prima fabbrica impegnata in u disignu, a produzzione è a prumuzione di u tissu di pelliccia sintetica ligata Suede.Finu a ora, avemu mandatu ritratti è campioni à Malyn, u so pianu di ordine attuale hè di 20 000 metri, per esse piazzatu in dui cuntenituri di 40 piedi, se l'ultimu ordine cunfirmatu, seremu puntuale per sparte cun voi!

jj (1) ghju (2) ghju (3) ghju (4)

News di a cumpagnia


Tempu di post: Jul-02-2020