A causa di a diffusione glubale di COVID19, parechji paesi in Sudamerica sò stati ancu minacciati da l'epidemie, è u numeru di infizzioni.
cuntinueghja à cresce.
I nostri clienti sudamericani ùn sò micca eccezzioni. Dapoi marzu 2020, e fabbriche di peluche di i nostri clienti colombiani sò state cuminciate à piantà,
Dopu chì a nostra fabbrica di pelliccia artificiale hà ripresu a produzzione è u travagliu, i diversi tessuti di pelliccia di ghjoculi pruduciuti per elli sò stati guardati in u nostru magazzinu.
è ùn pò esse speditu fora.
Ùn era finu à a settimana passata chì i nostri clienti colombiani ci anu avvisatu chì a so fabbrica di ghjoculi di pelliccia finta molle hè stata riavviata è a so fabbrica.
l'impiegati sò andati à travaglià nurmale.
In basa di mantene a quantità originale di l'ordine, u cliente hà aghjustatu alcuni novi ghjoculi di peluche, diverse pellicce di cuniglio in maglia di urdi.
PELUCHE PV 20 MM, POLYBOA, pelliccia di coniglio in maglia ordito 5 MM,EF Velboa, pelo lungo 110 mm faux fur ecc.
Attualmente, a nostra fabbrica di pelliccia sintetica face tuttu per affruntà e merchenzie, è s'impegna à cumplettà cù successu u cliente.
ordini supplementari di pelliccia artificiale à a fine di settembre,è li manda à i clienti inseme cù l'ordine precedente.
cridemu chì cù i nostri sforzi cumuni, pudemu superà l'epidemie u più prestu pussibule è cuntinuà à mantene è
sviluppà u vastu mercatu di a nostra fabbrica di fur artificiali in Sudamerica.
Tempu di post: 08-09-2020