pelliccia sintetica / pelle scamosciata accoppiata / pile
    fabricatore per 20 anni

cumu finisce l'ordine di pelliccia sintetica più longu chì spanning 3 anni

(1) Scontru cù u cliente in 2018 fm Internet:

In uttrovi 2018, avemu ricevutu una dumanda da un cliente di Zimbabwe nantu à i campioni è i prezzi di a nostra pelliccia artificiale è di flanella in maglia.

U cliente s'hè presentatu cum'è una marca di vestiti lucali cunnisciuta cù una fabbrica di vestiti di 80 travagliadori,

In u passatu, anu utilizatu per cumprà ogni tipu di faux fur è lana di polieter in maglia

tessuti in u mercatu tessili lucale.Nta l'ultimi anni, per via di u sviluppu di a so attività, anu allargatu a so scala cummerciale, è a so

L'acquistu di pelliccia finta è lana di polieter maglia hè ancu aumentatu annu per annu, avà pensanu à cumprà parechji tipi di pelliccia artificiale è tessuti di lana di flanella maglia,

À u listessu tempu caricate in un containeru per u trasportu.

jy

Dopu avè ricivutu a dumanda di u cliente, avemu rispostu positivamenti per e-mail, introducendu i prudutti superiori è i prezzi di a nostra fabbrica di fur.

À u listessu tempu, avemu mandatu qualchi ritratti di pelliccia artificiale è lana di flanella in maglia secondu i so bisogni, è mirati secondu i campioni di l'interessu di i clienti ...

fh (1) fh (2) fh (3)

fg uu (1) uu (2)

Dopu avè ricivutu i campioni, u cliente hà cunfirmatu u culore, a quantità, u prezzu è u tempu di consegna per urdinà un containeru di 20 piedi da a nostra cumpagnia.

I prudutti di l'ordine includenu lana di flanella di poliester in maglia, lana Sherpa di poliester in maglia, peluche di polyboa / PV, piuma di fagianu artificiale, etc.

hh (1) hh (3) hh (2)

hh (4) hh (5) hh (6)

Dopu avemu mandatu u cuntrattu di vendita è fattura proforma à u cliente, u cliente telegraphed un accontu di 3000 euro da i so amichi francesi.

Dopu avè ricevutu u depositu di 3000 Euro di u cliente, avemu cuminciatu à preparà tutte e materie prime necessarie per l'ordine.Tuttavia, à questu tempu, avemu ricevutu un avvisu urgente da u cliente.
A causa di l'inflazione seriu in Zimbabwe, u putere di compra hè diminuitu, U cliente ci hà dumandatu di suspende a produzzione, mantene u depositu è ​​aspittà per avvisu.

(2) Ordine cambiatu in 2019:

U Festival di Primavera in Cina in 2019 hè passatu prestu.Duranti stu periodu, avemu tenutu in cuntattu cù stu cliente Zimbabwe.U cliente hà spiegatu chì hà pigliatu tempu per ricuperà per via di l'impattu di l'inflazione nantu à l'ecunumia lucale,

Aspittemu cun pacienza.U tempu vola.In un lampu, à a fine di u 2019, u cliente hà finalmente decisu di annullà l'ordine originale di tela di flanella è di rimpiazzà cù una lana polare anti-pilling di poliester in maglia.À u listessu tempu, u cliente hà mandatu a carta di culore di l'ordine,

f (2)

f (1)

T's eseguisce a pruduzzione di l'ordine secondu a carta di culore.Tuttavia, postu chì era vicinu à u Festival di Primavera Cinese in u 2020 è u tempu era strettu, dopu a cunferma cù l'invitati, a data di consegna di questi ordini hè stata finalmente posposta finu à u Festival di Primavera 2020.

(3) Ordine di pruduzzione è spedizione in 2020:

Durante u Festival di Primavera di u 2020, u 23 di ghjennaghju di u 2020, per via di u scoppiu di un novu virus corona à grande scala in Wuhan, per cuntrullà a diffusione di l'epidemie, u grande guvernu cinese hà aduttatu misure di chjusu è isolamentu obligatoriu,

Tutti i Cinesi sò tenuti à esse isolati in casa finu à chì a situazione epidemica hè alleviata è cuntrullata.A festa di u Festival di Primavera Cinese hè stata ritardata una volta è una volta.Dapoi a mità di ferraghju, avemu da cumincià à travaglià in casa è cuntattate i nostri clienti in u mondu sanu per assicurà, Sottu u travagliu forte è efficiente di u guvernu cinese, u novu coronavirus cinese sarà prestu cuntrullatu cumplettamente, Riturneremu à u nostru fabbrica di pelliccia u più prestu pussibule, è pruduce è spedite i merchenzie di l'ordine cunfirmati à elli u più prestu pussibule.

Di sicuru, avemu ancu infurmatu à u cliente di Zimbabwe è avemu avutu a so intelligenza è u sustegnu.

Dopu à 48 ghjorni di isolamentu in casa, avemu tornatu à a fabbrica in tempu per ripiglià attivamente u travagliu è a produzzione,

jyt

Per questu ordine di i clienti Zimbabwe, postu chì avemu preparatu tutte e materie prime prima di u Festival di Primavera, avemu finitu a produzzione di tuttu l'ordine in 20 ghjorni è puntuale.
Avemu urdinatu a carica di cuntainer è speditu cù successu tuttu u lotto di merchenzie à stu cliente zimbabweanu per mare à a fine d'aprile.

a1 a2 a3

Dopu avè ricivutu a merce à a fine di maghju è l'accettazione puntuale, i clienti eranu assai soddisfatti di a qualità di i nostri beni è di a nostra pruduzzione è spedizione prufessiunale, efficiente è rapida,
Fora di a nostra fiducia, u cliente mantene sempre un depositu di dollari americani in u nostru contu cum'è un accontu per i novi ordini successivi.

À a fine di a settimana passata, avemu appena ricevutu un avvisu da i nostri clienti chì pensamu à urdinà un altru cuntainer di merchenzie di fur artificiali in un futuru vicinu.I clienti ci mandaranu i campioni standard è e carte di culore di fur artificiale richiesti da l'ordine a settimana prossima.

Questu hè u nostru primu cliente in Zimbabwe.Cridemu fermamente chì u nostru serviziu prufessiunale, efficiente è d'alta qualità in u campu di fur artificiale è flanella di poliester in maglia ci aiuterà à espansione u Mercatu tutale di pelliccia artificiale di Zimbabwe è di flanella di maglia u più prestu pussibule è ottene un grande successu.


Tempu di post: 30-lugliu-2020