pelliccia sintetica / pelle scamosciata accoppiata / pile
    fabricatore per 20 anni

Conferenza Fall / Winter 2019 per u nostru ultimu disignu di fur artificiale

In questa era di cunsumu favuritu di l'ambiente, assai marche internaziunali anu prumessu di abbandunà l'usu di i prudutti di pelliccia naturali, iniziendu una tendenza verde di prutezzione di l'ambiente è di l'animali, chì senza dubbitu porta novi opportunità è sviluppu per a pelliccia artificiale (faux fur/fake fur) industria.

fg (1)

Ci hè statu impegnatu à prumove a moda verde è publicà e tendenze di a moda."Per misurà s'ellu una cumpagnia hè eccellente dipende s'ellu pò furnisce i cunsumatori cù prudutti è servizii d'alta qualità;per misurà s'ellu hè successu una sucità dipende s'ellu pò cuntinuà à innuvà è guidà a tendenza.

fg (2)

(Per piacè aghjunghje stu ligame di mostra)

Essendu a megliu fabbrica / fabricatore di pelliccia sintetica in Cina, Eastsun Textile ùn solu ottene l'eccellenza, hè ancu più successu.Fur artificiale realizatu (faux fur/fake fur) dirigenza di l'industria è crescita di marca.

I tessili Eastsun duveranu cuntinuà à rinfurzà a ricerca è u sviluppu di u disignu è l'innuvazione tecnologica in fur artificiali (faux fur/fake fur), integrà risorse di alta qualità à l'esteru, è cuntinuà à guidà a cumpagnia à trasfurmà in fur artificiali high-end (faux fur/fake fur). fur ) moda è marche internaziunali.

x

Dapoi u 2015, Eastsun Textiles hà aumentatu continuamente u so investimentu in nova ricerca è sviluppu, è hà sviluppatu in modu innovativu una serie di:

1.Faux raccoon / volpe / cane / orso / pecuria / cunigliu / visone.
2.High-end acrilico + mistura di lana faux fur.
3.High-end suede bonded faux fur.
4.High-end shearing fur pecuri cù 100% lana
5.High-end Acrylic + mistura di lana shearing fur.
6.High-end warp knitted rabbit fur / mink fur.

Tutti i nostri tessuti faux fur anu u sensu di lussu è i mudelli / aspettu / toccu sò naturali, armoniosi è populari.

Cum'è u principale fabricatore di pelliccia sintetica in Cina, i tessili Eastsun pruvaranu sempre u megliu per fucalizza nantu à u pionieri cù l'ultimu disignu.

g cv bv

I tessili Eastsun speranu ancu chì, cù l'integrazione di a catena industriale di fur artificiale (faux fur/fake fur), i migliori materie prime è u megliu artisgianu seranu utilizati per fà fur artificiali d'alta simulazione (faux fur/fake fur) per rimpiazzà naturali. fur, è guidà a tendenza di u cunsumu di moda di fur artificiale verde (faux fur/ fake fur).

Questa cunferenza hà presentatu apposta moda di fur artificiale fatta da acrilica / acrilica è mistura di lana / nova lana australiana.

Unisce i cuncetti di moda, naturali, alta simulazione, persunalizazione è prutezzione di l'ambienti verdi per fà i nostri tessuti di fur artificiali più ligeri è còmode (faux fur/fake fur) chì sò faciuli di mantene.

Per questu modu, a pelle artificiale high-end (faux fur/ fake fur) fm Eastsun tessili ponu risponde à i bisogni di i cunsumatori di moda high-end per u lussu è a moda.

fr

In 2019 Eastsun Textile hà assai innuvazione in a cunferenza di lanciamentu di u novu pruduttu di a cumpagnia in termini di scala, lineup di cuncepimentu è visualizazione di produttu cumparatu cù l'anni precedenti.

Sta cunferenza hè stata lanciata cullettivamente da u nostru dipartimentu di designer, cumprese 2 serie di attività:

Prima, secondu l'ultimi temi di tendenza furniti da u Centru d'Informazione Tessile Chine, u Centru Naziunale di Sviluppu di Produttu è l'Alleanza di Ricerca è Publicazione di Tendenza di Tessuti di Cina, a tendenza di fur artificiale (faux fur / fake fur) hè staticamente affissata in forma di cumminzioni. tessuti cù vestiti è accessori;

A seconda cunferenza di ordine di l'autunno è l'inguernu per i clienti core di Eastsun Textile copre a pelliccia artificiale più famosa (pelliccia finta / pelliccia finta).

Lanciamenti di novi prudutti chì incorporanu parechji elementi di moda, ch'elli sò diseggiani, cumpratori di moda o pruprietarii di marca, ponu truvà novi punti di cuuperazione cù Eastsun Textile quì.

Vale a pena nutà chì, i tessuti di fur artificiali high-end fm tessili Eastsun anu u lussu di l'aspettu è u toccu di fur naturali d'animali.

cd

Per piacè aghjunghje stu ligame di mostra)

cvd er

In questu sensu, a nostra nova pelliccia artificiale (faux fur / fake fur) unisce moda, naturali, alta simulazione, persunalizazione è cuncetti di prutezzione ambientale verde, chì risponde assai à i bisogni di i cunsumatori high-end.I bisogni di lussu è di moda.

Parechje cumpagnie di marca è cummercianti sò venuti à l'area di visualizazione statica di tessili Eastsun per fighjà novi campioni è fà ordini.Quasi un centu di mudelli di cummerciale chì incorporanu parechji elementi muderni, chì i diseggiani, i cumpratori di moda o i pruprietarii di marca anu trovu i so tessuti di fur artificiali preferiti (faux fur / fake fur) fm: Eastsun textiles co.,ltd.

Parlendu di u calore di l'invernu è l'interpretazione di a moda permanente, l'ultime fur artificiali di design (faux fur / fake fur) fm Eastsun textiles co.,ltd apre una nova era di cunsumu cù moda verde


Tempu di post: 30-mar-2020